2016-04-05

NJttW2 videóüzenet 2.

FELIRATTAL FRISSÍTVE! - 04.06.

A NJttW 2. évadjának reklámozása nem ért véget. A mai napon egy hosszabb üzenet került fel a világhálóra, amiben Lee Seung Gi jó tanácsokkal látja el az ő helyére érkező Ahn Jae Hyunt.


Egyelőre még nincs hozzá angol fordítás, úgyhogy csak azt tudom összefoglalni, amit megértettem belőle. LSG ezzel az üzenettel segíteni kívánja az utódját (valószínűleg akkor még nem tudták, hogy ki lesz az), ezért beszél a három hyungról. Kang Hodongról elmondja, hogy nagyon sokat eszik, és ad egy tippet is, hogy mit kell csinálni, ha Hodong hangosan horkol. Tapsolni kell, de erősen, arra felébred. (Ez valóban bevált az első évadban) Másodikként Eun Jiwonról beszél, és végül Lee Sugeunról. (Ebből keveset értettem, és bizonytalan is vagyok, hülyeséget meg nem akarok írni.) A képernyő elsötétedése utáni részben pedig LSG mintha csak elfelejtette volna, még visszatér, hogy megemlítse Na PD-t, akiben nem szabad megbízni, mert sok szenvedést okoz a műsor résztvevőinek, pl. nem ad enni, stb. És a legvégén jön a már ismert üzenet: "Térjetek vissza élve!"

Ha készül a videóhoz angol fordítás, akkor természetesen pontosan lefordítom Nektek magyarra, várjunk egy kicsit!

FRISSÍTÉS!

Ugye megmondtam, hogy lesz angol fordítás, amiből könnyen elkészítettem a magyar verziót. Nézzétek meg, megéri!


-----------------
Videó: vimeo.com
Angolra fordította AnnMichelle, forrás: tryp96.wordpress.com.
(English translation by AnnMichelle, source: tryp96.wordpress.com)

2 megjegyzés:

  1. Kati köszönöm az újabb információt. Érdemes ide minden nap betérni.
    Mi mindenre volt ideje ennek a fiúnak a bevonulása előtti napon! Nagyon figyelmes!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kati!Jót nevettem rajta,nagy komolysággal el ijesztette rendesen az új csoporttagot.Ezek után lehet azt gondolja,mire vállalkoztam.De azért Seung Gi sem állta meg,hogy néha ne nevessen.Köszi a fordítást,majd még benézek ide máskor is.

    VálaszTörlés