2016-10-15

Gyeryong Katonai Fesztivál - visszatekintő (4.), VIDEÓK

Ígértem a videós összeállítást, válogatást is az elmúlt napokban internetre felkerült anyagokból, íme! Hallgassuk meg újra a dalokat, lessünk be a kulisszák mögé, legyünk egy kicsit részesei a fesztivál hangulatának! Jeleztem egy meglepetést is. Egyes részletekhez készült angol fordítás, és ha van angol, akkor van magyar is.

Mielőtt viszont ez következne, szeretném felhívni a figyelmeteket a feliratkozási lehetőségre, a jobb oldali sávban tehetitek ezt meg, hogy a jövőben nehogy lemaradjatok a legújabb bejegyzésekről.


Egy rövid összefoglaló videó a fesztivál eseményeiről:


2016.10.01.
Because you are my woman:


Fordítással a videó alatt:



"Köszönöm!
Ez a Gyeryong Katonai Kulturális Fesztivál és a 2016-os GFF. Őszintén boldog vagyok, hogy találkoztam veletek, és hogy itt vagytok. Mióta bevonultam a katonai szolgálatomra, régen volt és ez az első alkalom, hogy ilyen sok ember előtt szereplek. Ami engem illet, nagyon ideges vagyok, és ahogy arra gondoltam, hogy látlak titeket, ideges és izgatott voltam múlt éjjel. Élveztétek?
Az üdvözlésemmel kezdem. Úgy hiszem, sokat láttátok már TV-ben. Köszöntelek titeket. Tisztelegj!
Jelenleg a sereg különleges erőinek 13-as egységénél szolgáló LSG őrvezető vagyok. Mindenki, örülök a találkozásnak!
Február elsején vonultam be katonai szolgálatra és már 8-9 hónap eltelt. Az idő repül. És nagyon sokan, bárhol látnak, emlékeztetnek arra, hogy jövőre leszerelek, és úgy gondolják, ez az idő gyorsan eltelik. Habár én ezt nem érzem így. Azt hiszem, igaz, hogy az idő nem úgy tűnik, hogy halad.
Habár a Koreai Köztársaságban született férfiként, a seregben szolgálva, a különleges erőknél, rengeteget tanulok. Van egy légi erő jelvényem itt és sokan kérdezik. Tényleg teljesítetted a légi kiképzést? Nem hamisítvány? A katonai boltban vetted? De a FM szerint biztonságosan teljesítettem a helikopteres és a szállító repülős légi kiképzést és jelenleg a katonai szolgálatomat töltöm ki.
Egy évem maradt, szintén a legjobbat igyekszem nyújtani a katonai szolgálat alatt és amíg visszatérek remek formában… türelmesen vártok rám, ugye?
(Igen!)
Köszönöm! És a rajongóknak, a Dongbangshiki rajongóknak és a Super Junior rajongóknak… Véletlenül, egy időben teljesítek szolgálatot olyan előadókkal, akikkel együtt nőttem fel az elmúlt 10 évben… Azért jöttem, hogy találkozhassak velük is a GFF által. Figyelembe veszem, hogy ez egy valódi kapcsolat és a GFF során október 6.-ig műsorvezetőként tevékenykedem, remélem, minden jelenlévő rajongó látni fog minket és sokat mutattok a támogatásotokból. Így tesztek, ugye?
(Igen!)
A következő dalom éneklem… 
(Valaki bekiabálja: oppa, szeretlek!)
Én is szeretlek. Kérem, élvezzétek a dalt. A Let’s go for a journey-t éneklem. Köszönöm!"


További videók: 1, 2

2016.10.02.
Közel fél órás videó a terembeli előadásról, alatta fordítás!:



kb. 9:35-12:15
"Köszönöm!
Oppa? Azt hiszem, nektek oppa vagyok. Meg tudom mondani a hangotokról. Azok között, akik oppának hívtak, sok az erős hang. Nem látlak benneteket, de úgy hallom, nektek oppa vagyok.
Jelenleg a sereg különleges erőinek 13-as egységénél szolgáló LSG őrvezető vagyok. Köszöntelek titeket!
(valaki bekiabálja: Jóképű vagy!)
Jóképű vagyok?
(Igen!)
Köszönöm. Úgy érzem, a reakciótok hatalmas támogatás számomra.
Ez a 14. GFF… ahogy korábban említettem, az eső miatt a koncertet bent tartjuk meg ma. Általában ha esik, nem sokan mennek koncertekre, igaz?
(Igen!)
De mivel sok rajongó eljött ma, találkoztunk és úgy tűnt, az lenne a legjobb, ha kimennénk üdvözölni a rajongókat, ezért a további koncerteket kint tervezzük megtartani.
A katonák között, akik eredetileg előadók, én vagyok a legfiatalabb. Úgy tűnik, rosszul érzitek magatok miattam, nem? Még egy évem maradt a katonai szolgálatból… Valóban elszomorodom.
Mindazonáltal, mint egy koreai férfi, a legjobbat nyújtom, hogy őszintén szolgáljak a seregben és hogy újra nagyszerű formában álljak előttetek. Kérlek, előlegezzétek ezt meg nekem és remélem, várni fogtok.
(Igen!)
Iszom egy kis vizet a kezdés előtt.
A szóbeszéd alapján a GFF koncert nagyon jó volt és azt a koncertet a sereg vezérkarával a közönség sorai közt tartottam.
Mivel idősebbek is jelen vannak ma, arra gondoltam, jó lenne, ha egy dallal készülnénk a régi időkből. Ezért a bandánk éjszakákat maradt fenn és ezt a dalt együtt gyakoroltuk. Remélem, sokan élvezni fogjátok és sokan kimutatjátok támogatásotok. Az Only more yearning-ot éneklem. "

kb. 18:35-19:35
"Köszönöm!
Gitáron kísért Noh katona, nagy tapsot neki. És tapsoljátok meg még egyszer a bandánkat is. OK, hamarosan végéhez közeledik a koncert. Csalódottak vagytok?
Nagyon elfáradtam. 5 napig folyamatosan előadunk nektek, így bármikor van időtök, kérjük, gyertek, csatlakozzatok hozzánk, támogassatok miket.
Most az utolsó dalom éneklem. Az utolsó dal… ideje, hogy mindenki felkeljen a helyéről. Kész vagytok csatlakozni?
(Igen!)
Hátul is mindenki kész van?
(Igen!)
Egy izgalmas dal következik. OK, gitár!"
 


I'll give you all:


Összefoglaló a nap eseményeiről:


További videók: 1, 2, 3, 4, 5

2016.10.03.
LSG műsort vezet, énekel, és ha kell, takarít is:


Ha nem működik a mikrofon...:


Cseréptörés:



A kulisszák mögött:


Because you are my woman:


Smile Boy:


Let's go for a journey:



További videók: 1, 2, 3, 4,

2016.10.04.
I'll give you all:



Return:


Smile Boy:


Smile Boy + Let's go for a journey:


Return+Smile Boy+Let's go for a journey:


További videók: 1, 2, 3, 4, 5, 6

2016.10.05.
Love taught me to drink:



Because you are my woman:


Let's go for a journey:




További videók: 1, 2

2016.10.06.
Love taught me to drink:


Let's go for a journey:


A tánc:


Finálé:



További videók: 1, 2, 3

--------------------------------
Köszönet az Everything Lee Seung Gi oldal szerkesztőjének a gyűjtőmunkáért, és a LSGfan Blog szerkesztőjének az angol szövegekért!

2 megjegyzés:

  1. Csatlakozom a megköszönőkhöz az Everything Lee Seung Gi oldal szerkesztőjének a gyűjtőmunkáért, és a LSGfan Blog szerkesztőjének az angol szövegekért!
    Kati neked pedig a magyar fordításokért, és a nagy munkáért, hogy öszegyűjtötted és rendszerezted az anyagot. Sokszor fogok ide visszalapozni, megéri.
    Seung Gi bár nagyszerűen veszi az akadályokat, neki is nehezen telik az idő, nem csak nekünk. De gondolkozzunk pozitívan, már csak 1 év és 15 nap van hátra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! Nekem is jó, ha tudom, hol keressem a képeket, videókat.
      Az elmúlt 8 és fél hónap is gyorsan elrepült, hosszú idő, de szerencsések vagyunk, mert alig volt olyan hét, amikor nem kaptunk volna legalább hírmorzsákat. Visszatekintve a fesztiválra, teljesen el vagyunk kényeztetve, van mit néznünk az elkövetkező pár hónapban.

      Törlés