2017-01-22

Felirat - Crazy for you

Kedves Mindenki!
Mint a legtöbb hétvégén, most sem érkeztem üres kézzel. A mai választottam a 2. album címadó dala, a Crazy for you.

Szeretem a szövegét, nagyon kifejező, ezt a legtöbb rajongó is elmondhatná magáról. Vagy tévednék?

Nos, én vállalom, egy bizonyos nézőpontból megőrültem. Úgy két és fél évvel ezelőtt a K-drámák és a koreai kultúra után új ajtók nyíltak meg előttem, a zene, majd a variety-k irányába. Majd egy másik ajtón belépve elkezdődtek a fordítások és a blogolás. De ami még fontosabb, hogy ezen időszak alatt nagyon kedves embereket ismerhettem meg, van olyan, akivel szoros barátság alakult ki. És ezt mind Lee Seung Ginek köszönhetem.

Az időzített videó - ide kattintsatok érte - a 2010-es Hope Concerthez készült, hallgassák, olvassátok!

Hangul:
너 자꾸 이럼 정말 안되는데
아직까진 조금 이른데
니눈 보면 난 어쩔수 없어
견딜 수 없어
지금부터 내가슴을
Crazy Feeling Yeah

숨쉬듯 사랑할께
난 이미 네게 물들어
내맘은 네게 이미 미쳤어
I’m Crazy I’m Crazy For You

다른곳을 쳐다봐도
내눈에는 너만보여
아무리 귀를 귀울여도
내귀엔 니목소리만 들려
심장속에 오직 너하나만 사는데
니가 내 전부란걸
이렇게난 잘아는데

어쩔수 없나봐 미쳤나봐
나모르겠어 여전히 너 하나면돼
I Feel So Crazy 널 향해 부르는
이노래와 내가슴은
Crazy Feeling Yeah

숨쉬듯 사랑할께
난 이미 네게 물들어
내맘은 네게 이미 미쳤어
I’m Crazy I’m Crazy For You

I’m So So So Crazy (6x)

너 없이는 아무것도
할수없게 되버렸어
생각으로 가득차서
잘수없게 되버렸어
너를 그려 세상에 나래를
펼쳐 시간에 걸쳐
나는 계속 잠을 설쳐
아무것도 필요 없어
너하나면 돼 너만이
나를 숨쉬게 해
날두고 어디 가면안돼
너만 생각 하고 니모습이
아련한데 Crazy For You

숨쉬듯 너만 볼께
널위해 모두 다걸게
(숨쉬듯 사랑할께
난 이미 네게 물들어)*
내맘은 네게 이미 미쳤어
I’m Crazy I’m Crazy
I’m Crazy I’m Crazy

...
I’m So So So Crazy (6x)

Fordítás:
Nem csinálhatod ezt, még túl fiatal vagy
De ha meglátom a tekinteted, menthetetlen vagyok
Semmit sem tehetek
A szívem máris tele van ezzel az őrült érzéssel

Minden lélegzetemmel téged szeretlek
Mindent kockára tennék érted
Máris őrülten beléd estem
Megőrülök, megőrülök érted

Bárhova nézek, csak téged látlak
Akárhogy próbáltam másokra hallgatni
Csak a te hangod hallom
A szívemben csak te élsz
Számomra te vagy az egyetlen
Ezt olyan jól tudom

Hogy történhet ez velem, biztos megőrültem
Nem tudom elmulasztani, csak téged akarlak
Annyira őrült vagyok
Ez a dal, amit éneklek és a szívem tele van ezzel az őrült érzéssel

Minden lélegzetemmel téged szeretlek
Mindent kockára tennék érted
Máris őrülten beléd estem
Megőrülök, megőrülök

Én olyan nagyon őrült vagyok (6x)

Nélküled tehetetlen vagyok
Még aludni sem tudok miattad
Csak forgolódom és a közös jövőnkről álmodozom
Nincs másra szükségem, csakis rád
Miattad lélegzek, sose hagyj el
Csak rád gondolok, utánad sóvárgok
Megőrülök érted

Minden lélegzetemmel téged szeretlek
Mindent kockára tennék érted
Máris őrülten beléd estem
Megőrülök, megőrülök
Megőrülök, megőrülök

*  Megjegyzés:
Az utolsó refrén eredetileg eltér a szövegében a többitől, ahogy az a hangulnél is látszik, de Lee Seung Gi a koncerten nem úgy énekelte, a zárójelben látható rész hangzott el, ami kék, az meg kimaradt.


---------------------------
Videó: youtube.com, Hope Concert 2010 részlete
A felirat az angol fordítás alapján készült.

5 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Gondoltam,hogy ez a dal nem fog kimaradni.Az 'őrület bennem is meg van':) Jeleztem a csoport felé amit megbeszéltünk.Kíváncsi vagyok a visszajelzésekre.Köszi a fordítást ez is mentésre került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, aminek van angol fordítása, az nem maradhat ki.
      Jó, én is kíváncsian várom, hogy mennyire tudnak összefogni a magyar Airenek. A többi, amit Neked írtam, a későbbi eshetőségekre szól.

      Törlés
  2. Kati! Egy kicsit én is őrült vagyok, elmondhatom:

    "Bárhova nézek, csak téged látlak
    Akárhogy próbáltam másokra hallgatni
    Csak a te hangod hallom
    A szívemben csak te élsz
    Számomra te vagy az egyetlen
    Ezt olyan jól tudom"

    Köszönöm a fordítást.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen jó dalokat ismertetsz meg velem! Nem rég ismertem meg Lee Seung Gi-t és téged is, meg a blogot, de szuperek vagytok! Nagyon jól blogolsz! Biztos kedves vagy! Nagyon sok sikert, és remélem, hgy sosem hagyod a blogolást abba! Te vagy a kedvenc blogírom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a hízelgő szavakat, nagyon jól esett ezt olvasni. :)
      Ezek szerint mostanában lettél rajongó?! Jó helyen jársz, Lee Seung Gi csodálatos, nagyszerű énekes, jó színész, és a variety-kben is nagyon jó őt látni. Remélem, sok boldog percet szerzel, amíg őt hallgatod, nézed.

      Törlés