2017-01-15

Felirat - White lie

Kedves Blogolvasók!
Ahogy azt már megszoktátok, ez a hétvége sem múlhat el feliratos dal nélkül.
A mai választottam egy nagyon szép szám a 3. albumról, a White lie / 착한 거짓말.


Videó: White lie
Hallgassátok, olvassátok!

Hangul:
가버려 너란 사람 지겨워
제발 울지 말고 그냥 떠나가
너를 사랑했단 말 모두 거짓말이야
지금 가랄 때 그냥 가

난 니가 알던 좋은 사람이 아냐
보잘 것 없는 한심한 그런 사람이야
이제 너를 또 다시 울릴 수는 없잖아
나 때문에 제발 울지 좀 마

정말 미안해요 나 같은 사람 사랑해서
많이 힘들었잖아 뭐 하나 잘해 준 거 없잖아
이게 나에요 사랑 하나 지키지도 못하고
그댈 떠나보내요

차라리 실컷 욕이라도 해 제발
지금껏 너를 고생만 시킨 남자니까
너의 가족에게도 떳떳하게 보여줄
멋진 사람 만나기를 바래

정말 미안해요 나 같은 사람 사랑해서
많이 힘들었잖아 나 때문에 많이 울었잖아
이게 나에요 사랑 하나 지키지도 못하고
그댈 떠나보내요

고마워요 이 못난 날 사랑해줘서
그대 사랑하면서 제대로 살고 싶었으니까
사랑했어요 부디 좋은 사람 만나 날 잊고
행복하게 살아줘

Fordítás:
Csak menj, fáradt vagyok az olyanoktól, mint te
Kérlek, ne sírj, csak hagyj el
Amikor azt mondtam, szeretlek, minden hazugság volt
Csak menj, ha azt mondom

Te is tudod, hogy nem vagyok jó ember
Egy jelentéktelen, szerencsétlen ember vagyok
Nem ríkathatlak meg újra
Miattam, kérlek, ne sírj

Nagyon sajnálom, hogy egy hozzám hasonlót kellett szeretned
Nehéz volt számodra, nem tudtam semmit sem tenni érted
Ez vagyok én, aki képtelen megvédeni a szerelmet
Aki elküld téged

Átkozz meg jól, kérlek
Mostanáig csak szenvedést okoztam neked
Azt kérem, találkozz valaki nagyszerűvel
Aki a családod szerint is a legjobb ember

Nagyon sajnálom, hogy egy hozzám hasonlót kellett szeretned
Nehéz volt számodra, mert sokat sírtál miattam
Ez vagyok én, aki képtelen megvédeni a szerelmet
Aki elküld téged

Köszönöm, hogy egy ilyen borzalmas embert szerettél
Amíg szerettelek, helyesen akartam élni
Szerettelek
Találkozz egy jó emberrel és engem felejts el
Élj boldogan


-----------------------
Videó: youtube.com

5 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Ķöszönöm az újabb gyöngyszem fordítását.Sunggi a lírai dalokat olyan mély átérzéssel tudja előadni,hogy úgy érzi az ember valóban megtörténtek az események melyekről énekel.A valóságos élete már amennyiben tudhatjuk, nem ezt mutatja. szerintem Ő egy nagyon jó lelkü ember.Remélem miután leszerelt találni fog magának egy életre szóló társat.Igaz ez biztosan nem egyik napról a másikra fog történni.Szeretném még elérni hogy családot alpítson és sok gyönyörüséges dalt hallgathassak,láthassak filmeket Tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dalok, filmek? A Goonghapban biztosak lehetünk, de nekem van egy olyan megérzésem, hogy a leszerelése után kapunk majd jó híreket, én sorozatszerepet is el tudok képzelni, de zenében jobban reménykedem.

      Törlés
  2. Kati köszi ennek a gyönyörű lírai dalnak a magyar szövegét. Ki a szerző? Nagyon Psy kezemunkájának tünik. Ilyen kegyes hazugsággal elküldeni valakit, csak mélyérzésű ember tud, ez a dal illik Seung Gihoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem Psy írta, hanem Jo Yeong Su és An Yeong Min munkája a szöveg - a koreai Wikipédia alapján.
      A dal mondanivalója nagyon megérintő, egy interjúban LSG azt mondta, hogy ez az egyik dal, amit teljes odaadással ad elő. Minden dala szívből szól, de ez még különlegesebb.

      Törlés
    2. Köszönöm az infót. :)

      Törlés