2017-03-05

Felirat - The person living in my heart

Először is elnézést kérek, hogy legutóbb újfent nem tudtam feliratos videóval előállni, de biztos megértitek, hogy nem mindig juthat rá időm. Igyekszem nem rendszeressé tenni az elmaradásokat.

Ma viszont itt vagyok újra, és készültem fordítással is. :)
Úgy gondoltam, maradjunk továbbra is a sorozatoknál, jöjjön a Brilliant Lagacy egyik betétdala, amit az SBS 2009-es díjátadóján Lee Seung Gi és Han Hyo Joo közös előadásában hallhattunk, ez a The person living in my heart / 내 가슴에 사는 사람.


Ez a dinamikus dal nagyon sokszor felcsendül a sorozat során, biztos nektek is beugranak egyes jelenetek, ha meghalljátok. Lássuk, mit is tudni az eredeti előadóról. Nem ástam túl mélyre... A neve Lee Soo (Isu), és az MC the MAX nevű koreai rockegyüttes alapító- és jelenleg aktív tagja, karrierje során több sorozathoz is énekelt dalt, most legutóbb pl. a Saimdang egyik betétdalát.

Legnagyobb örömünkre Lee Seung Gi hangján is szerethetjük ezt a dalt. Ha már egy színész-énekesről van szó, miért ne lehetne elénekelni a sorozat betétdalát koncerten is? Nemcsak a Love is crying-ot hallhatta a közönség 2012-ben, hanem a The person living in my heart-ot is 2009-ben:


De megjegyezném, Han Hyo Joo is előadta ezt a dalt egy rajongói találkozó alkalmával:


Ahogy azt már előre beharangoztam, a felirat az SBS díjátadóján készült videóhoz lett időzítve, amelyet alább érhettek el:
Hallgassátok, olvassátok!

Hangul:
내 눈물 닦아 줄 사람
내 손을 잡아 줄 단 한사람
그게 너라는 이유 단 하나인걸 모르니
내 가슴에 사는사람
내 사랑이라 부를 한사람
상처에 아파해도
웃게 해줄 내 인생의 한 사람
너만을 사랑해

끝이 없는 터널 속에도
한 줄기 빛으로 와 준 니가 있기에
나는 행복할 수가 있는걸
가끔은 걷기 조차 힘들 때도 있지만
날 믿어준 널 위해 다시 한번 뛰어 갈수 있어

내 눈물 닦아 줄 한사람
내 손을 잡아 줄 단 한사람
그게 너라는 이유 단 하나인걸 모르니
내 가슴에 사는 사람
내 사랑이라 부를 한사람
상처에 아파해도
웃게 해줄 내 인생의 한 사람
너만을 사랑해

언제나 함께 해 줄 니가 곁에 있기에
큰 산이 날 막아도 겁나지 않아
너와 함께라면

내 눈물 닦아 줄 사람
내 손을 잡아 줄 단 한사람
그게 너라는 이유 단 하나인걸 모르니
내 가슴에 사는 사람
내 사랑이라 부를 한 사람
상처에 아파해도
웃게 해줄 내 인생의 한 사람
너만을 사랑해

Fordítás:
Aki letörli a könnyeim
Aki a kezemet fogja
Ez vagy te, ez az egyetlen, amit nem tudok
Aki a szívemben lakik
Aki azt mondja, szeret engem
Ha bántják is, rám mosolyog az egyetlen az életemben
Csak téged szeretlek

Egy végtelen alagútban te vagy a fénysugaram
Itt vagy, így boldog lehetek
Még akkor is, ha olyan fáradt vagyok, hogy menni sem tudok
De te mögöttem vagy, hiszel bennem, így képes vagyok újra felállni és futni

Aki letörli a könnyeim
Aki a kezemet fogja
Ez vagy te, ez az egyetlen, amit nem tudok
Aki a szívemben lakik
Aki azt mondja, szeret engem
Ha bántják is, rám mosolyog az egyetlen az életemben
Csak téged szeretlek

Mindig együtt vagy velem és mert itt vagy mellettem
Ha magas hegyek álljak is el az utam, nem félek
Ha te velem vagy

Aki letörli a könnyeim
Aki a kezemet fogja
Ez vagy te, ez az egyetlen, amit nem tudok
Aki a szívemben lakik
Aki azt mondja, szeret engem
Ha bántják is, rám mosolyog az egyetlen az életemben
Csak téged szeretlek


Érdekesség: zenei ismeretekkel rendelkezőknek talán érdekes gyöngyszem lehet a fenti dal kottájának eleje. A többit - úgy látom - csak fizetős letöltés által lehetne megszerezni...


--------------------------------
Információ forrás: WikipédiaWikipédia
Kép: Internet
Videó: youtube.com

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kati, nagyon szeretem a sorozatot, a dalt, a gyönyörű és tehetséges Han Hyo Joot, és természetesen a mi kis kedvencünket.

    VálaszTörlés
  2. Szia Kati!Köszönöm a fordítást,csatlakozom Ellához én is nagyon szeretem a sorozatot,a betétdalokat és minden porcikáját kedvencünknek.:)Nekem mindig is az Ő hangján fog megszólalni ez a dal a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Szívesen mindenkinek! :)
    Osztom a véleményt, én is szeretem a Brilliant Legacy-t, meg minden sorozatot, amiben LSG szerepel. Egy évvel ezelőtt kb. ilyenkor néztem újra ezt is, meg a The King 2 Hearts-t is.

    VálaszTörlés