2017-06-19

Eredményhirdetés - évfordulós játék

🥁🥁🥁 Dobpergés és tűzijáték, eredményhirdetés következik!

Június 5-én Lee Seung Gi debütálásának 13. évfordulója alkalmából egy meglepetés játékkal készültem a blog olvasóinak. Zenével, sorozatokkal és variety-kkel kapcsolatos kérdésekre kereshettétek meg a válaszokat. Igyekeztem a feladatlapot úgy összeállítani, hogy ne legyen túl egyszerű, de annyira bonyolult se. Azt hiszem, hiába szerettem volna megtalálni az arany középutat, ez nem sikerült, nehezebb lett a kérdéssor, mint az gondoltam. (Ha esetleg jeleznétek nekem, hogy pontosan mi is volt a gond, a jövőben megpróbálnám nem elkövetni ugyanazt a hibát. Nyugodtan lehet - akár névtelenül is - hozzászólást írni a bejegyzés alá, vagy e-mailben kifejteni nekem a gondolatokat. Köszönöm!)

Bíztam benne, hogy azért lesz pár elszánt rajongó, aki bizonyít magának és a többi rajongó előtt is, hogy ő igenes sokat tud Lee Seung Giről, rajta nem fognak ki a kérdések. Az a pár elszánt rajongó számszerűsítve 1, azaz egy fő.

Gratulálok Csillának, aki nagyon magas pontszámot ért el! Szép teljesítmény!

A nyereménye - ahogy azt már korábban is jeleztem - szabadon választható fordítás, ami lehet egy dal, egy 5-7 perces videó(részlet) vagy egy másfél oldalas szöveg. Egyéb ötletekről majd értekezünk.
Ráadás! Mivel Csilla volt az egyetlen játékos, ezért kap egy grátiszt, választhat még egy dalt.

Csillának köszönöm, hogy részt vett a játékban, és még egyszer gratulálok!
Aki pedig most lemaradt, de később szívesen megoldaná a feladatlapot, azok továbbra is elérhetik, valamint a megoldásokat is megtekinthetik. De nem ér előre megnézni a megoldásokat! 😇

2 megjegyzés:

  1. Az elmúlt hetekben nem sok időm volt, így nem tudtam a játékban elmerülni, csak belenéztem, de ha unatkozom, majd megpróbálom megoldani.
    Csillának gratulálok.

    VálaszTörlés