2018-04-15

Lee Seung Gi a Knowing Bros műsorában

Lee Seung Git újabb variety műsorban láthatjuk, de csak vendégként. Ez a műsor a Knowing Bros (Ask us anything címen is ismert), amelynek állandó szereplői között megtaláljuk Kang Hodongot és Lee Sugeunt is, így újra közös műsorban szerepelhetnek ők hárman.


A show 124. részének felvételére április 12-én került sor és sokak legnagyobb meglepetésére nem is kell olyan sokat várni arra, hogy láthassunk, jövő héten szombaton, április 21-én már adásba is kerül.

Lee Seung Gi ezt mondta korábban a műsorról és Kang Hodongról: "Sok variety műsort néztem, amíg a seregben voltam. Ezek közül a Knowing Bros-t Kang Hodonggal élveztem a legjobban. [Kang Hodongtól] tanultam a variety műsorokról. Sokat tanultam tőle a 1N2D-től kezdve a Strong Heart-ig. Ő az én nagy testvérem."

A rész előzetese sokat elárul a hangulatról.


Ugyanezt akár magyar felirattal is megnézhetitek.


Tehát ne feledjétek, április 21-én szombaton magyar idő szerint délután 2-kor Knowing Bros Lee Seung Gi a vendégszerepben. Remélhetőleg a műsort élőben is nyomon követhetjük. Amint találok a JTBC-re mutató működő stream oldalt, megosztom Veletek is.

----------------
Kép: JTBC
Forrás: Soompi

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Köszönöm a feliratot és az ismertetőt.Jó hangulatúnak ígérkezik,persze amiben kedvencünk benne van,az csak jó lehet.A sorozat eddigi részeit megtaláltam angol felirattal és folyamatosan töltik fel az új részeket,szerintem a 124. sem fog kimaradni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismerem a műsor, de ha LSG azt mondta róla, hogy jó, akkor biztos úgy van. És ha ő benne van, csak még jobb, mert egy részig sokunk nézőjévé válik. Bízom benne, hogy nemcsak később, hanem élőben is nézhető lesz.

      Törlés