2018-04-23

Rajongói találkozó Taipeiben 04.22-én

Fordítással frissítve -- 04.24. (kék betűk)

Eseménydús hétvége a LSG rajongók számára. Szombaton a Knowing Bros szuperjó részét nézhettük meg, közben más fél szemmel a taiwani eseményeket figyelhettük, ugyanis LSG megérkezett oda, és a rajongók természetesen örömmel várták és fogadták őt a repülőtéren. Miután jót szórakozhattunk az eheti Jipsabu részen is, képek és videók segítségével beleshettünk a vasárnap tartott taiwani rajongói találkozóra. Ebből készült az alábbi összeállítás, legyünk ott egy kicsit mi is.


Az esemény beharangozója is sokak figyelmét felkelthette, de egy igazi rajongónak - ha teheti - felhívás nélkül is ott a helye.


"A taiwani rajongók jól vannak? Régóta nem láttalak titeket és nagyon kíváncsi vagyok, és nagyon hiányoztatok. A rajongóknak, akik sokáig vártak, megint köszönöm. A leszerelés után a Hwayugival majd a Goonghappal köszöntöttelek titeket és találkozom a taiwani rajongókkal. Olyan izgatott vagyok és nagyon várom. Sokat készülök, hogy különböző dolgokat mutassak meg a rajongói találkozón, ezért kérem, várjátok és drukkoljatok. Találkozzunk április 22-én a TICC-ben. Várni fogom."


"Jó napot kívánok, Lee Seung Gi vagyok. A nap, amikor találkozunk, egyre közeledik. Folyamatosan azon gondolkodom, hogy emlékezetessé tegyem számotokra a rajongói találkozót. Ha mindenki kiválasztana egy emlékezetes jelenetet a Hwayugiból, a drámából, amikben szerepeltem, vagy egyet, amit szerettetek, szerintem be tudnám nektek mutatni a rajongói találkozón. Addig a napig, amíg odamegyek, addig a napig, amíg találkozunk, legyetek egészségesek. Találkozzunk április 22-én."

És eljött a nagy nap a taiwani rajongók számára. Ha LSG külföldre megy, nem teheti ezt úgy, hogy ne lesse meg őt néhány rajongó, vagy a sajtó egy-egy szemfüles munkatársa már az incheoni reptéren.
Egy ismert ember mindig feltűnő jelenség, és mivel mindig a figyelem középpontjában áll, ezért sok kommentet kap, ezek lehetnek pozitívak, de negatívak is. Ez esetben az utóbbiakból is kijutott. Csak beleolvastam, de én nem értem az okát. Biztos nem rajongóktól származnak a gondolatok, de páran kifogásolták a képeken látható öltözetet. Úgy vélekedtek, hogy LSG lett az ajussi a szomszédból, vagy olyan, mint egy vidéki, aki először jár a fővárosban. Mások szerint nagyon elhamarkodta a visszatérését. Biztos nem volt jobb dolguk, de ez legyen a legnagyobb panasz, amit tesznek. Ha megoszthatom veletek az én személyes véleményem, nekem éppenséggel tetszik,  hogy LSG lazán és kényelmesen jelent meg a reptéren, kellemes, barátságos látványt nyújt. És megjegyezném, hogy azok a ruhák márkás holmik...
A Samdasoo ásványvíz feltűnt? Figyelni kell a részletekre.




Néhány további kép: 1, 2

A rajongók eközben már felsorakoztak a nekik kijelölt helyen, és kamerákkal, képekkel, Yook Gongokkal és esetleg ajándékokkal felszerelkezve plakátok társaságában várták LSG-t.





Majd amikor megérkezett, nemcsak képeken, hanem személyesen is láthatták, néhány szerencsés még kezet is foghatott vele:













További képek és videók a taiwani repülőtérről: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Akárcsak Bangkokban, ezúttal is voltak kötelességei közös kedvencünknek, interjút adott néhány riporternek. Az egyik beszélgetéshez van angol felirat is, azt lentebb olvashatjátok.






Az említett interjú a Facebook-on érhető el, a fordítást itt találjátok:
LSG: [kínaiul] Üdvözlök mindenkit, LSG vagyok. Örülök a találkozásnak. [koreaiul] Örülök a találkozásnak a taiwani rajongókkal. Nagyon boldog vagyok, mivel régen volt, hogy Taiwanra jöttem. Értékelem a kedves érdeklődést.
[K: Hogy érzed magad, hogy 5 év után újra Taiwanon vagy?]
LSG: Várom a rajongói találkozót, ami holnap lesz a rajongóimmal. Egy kicsit izgatott is vagyok.
[K: Van olyan étel, amit hiányolsz és egy olyan hely, ahova szeretnél elmenni?]
LSG: Igen, sok van. Először a helyi xiaolongbaoból [gőzölt gombóc] ettem. Nagyon jó volt. A taiwani ételek nagyon finomak. Mostanában sok népszerű taiwani étel megtalálható Koreában is. Szeretnék minden helyi finom ételből enni, amint lehetséges. Van egy hely, amire már régóta gondoltam, hogy nagyon szeretnék oda elmenni. Az éjszakai piac. Shilin éjszakai piaca. Nagyon szeretnék oda elmenni. De az időbeosztásom miatt sosem jutok el oda. Most arra gondolok, hogy fel kellene vennem egy maszkot és elmenni oda.
[K: Megosztanál néhány történetet a Hwayugi forgatásáról?]
LSG: Először is igazán nagyon hideg volt. Nagyon hideg volt Koreában. Annak ellenére, hogy kiképzést kaptam a seregben, még mindig hideg volt, és egy kicsit nehéznek éreztem.
K: De láttuk, hogy volt egy kabátod a Hwayugiban, ugye?
LSG: Az egyáltalán nem meleg. Csak úgy néz ki kívülről. Nagyon melegnek tűnik a kamerán keresztül. Lehet azért, mert siettek a készítése során, a ruha minőségével volt néhány probléma. Az akció jelenetek során, amikor meglendítettem a karom, könnyedén kihullott belőle a szőr. Talán egy hónapig tartott és tönkrement. Nagyon sok szőr hullott ki belőle.
(Szóval ezért nem láthattuk később Oh Gongot a szőrmekabátokban...)
[K: A kirobbanó szórakoztató variety érzékről a MITH-ban?]
LSG: Nem számít, hogyan hasonlították össze a múlttal, egy kicsit idősebb lettem. Nem azért volt, mert óvatosabbá váltam, de mint vezető, és mivel fiatalabb is van, többet törődöm velük. Valószínűleg ezért érzi mindenki, hogy viccesebb vagyok.
K: A MITH-ban említetted a Twice iránti szereteted. Mi lenne, ha egy műsorban szerepelnél a Twice-szal, a vicces oldalad mutatnád meg az idő alatt is? Nem törődnél az imidzseddel és vicces lennél?
LSG: Ha a műsorban lennék, elsősorban az imidzsemmel törődnék, de a műsor miatt végül valószínűleg nagyon vicces lennék.

Emellett beszélt arról is, hogy Son Oh Gonghoz kb. 70%-ban hasonlít, valamint hogy a sorozattal sok fiatalabb rajongót is megnyert magának.

Néhány további részlet és videó az interjúval kapcsolatosan: 1, 2, 3, 4, 5,


LSG kevéske szabadidejét egy parkban való sétával töltötte, ahol legnagyobb meglepetésére, senkit sem vette észre, ismerte fel.



Vasárnap a rendezvény helyszínén már órákkal korábban megjelentek a rajongók, és habár ez a taiwani rajongók nagy napja, a különböző országok Airenjei most is feltűntek a lufikon. Ez igazán kedves gesztus, ha Airen vagy, bárhol is élsz, egy közösség tagja vagy és sosem hagynak ki, ha esemény van, kegyen az bárhol a világon.



Még több az Instagramon a lufikról.

Majd elkezdődött a rajongói találkozó. Mivel ez a második állomás, már volt valami elképzelésünk, illetve a taiwani rajongóknak, hogy mire számítsanak, de nem pont ugyanaz volt a forgatókönyv, ez más volt, mint Bangkokban. A Hwayugi kedvenc jelenetei itt is szerepet kaptak, és a katonaság is szóba került, a fancamokból ezekről nem sok derült ki. Sokkal nagyobb figyelmet kapott LSG tánca a Red Velvet dalára. A Jipsabuból játszottak be jeleneteket, és a BoAnak előadott koreográfia is közte volt. LSG előadta élőben is a táncát. Számomra azért jelentős ez, mert azt nem mondanám, hogy a tánctudása nagymértékben fejlődött volna, bár szerintem sosem táncolt olyan rosszul, ahogy azt ő hiszi, hanem azért élvezetes nézni, mert sokkal magabiztosabb, nem érzi magát zavarban.
Egy beszélgetős részlet során a megjelent rajongók táblákat emeltek fel, rajta a Hwayugiból vett sorokkal: "Most is szép vagyok? (szépek vagyunk)" A válasz sem maradt el: "Szépek vagytok. Mert szeretlek. Köszönöm."
Voltak játékok is és torta helyett ezúttal kávé készült, nem is akárhogy. És természetesen az elmaradhatatlan dalok, a Because you're my woman, mint kötelező elem, az Unfinished story, amit az utóbbi időben sokat hallhatunk, az I'll give you all, valamint a Slave.
Kép és videóválogatás következik.

"Köszönöm, hogy újra melegen köszöntöttetek engem. Különösen a leszerelés utáni első dráma, a Hwayugi Song Oh Gongja olyan sok szeretetet kapott tőletek, hogy most úgy érzem, most vagyok a második vagy igazi legjobb napjaimban. Erős vagyok miattatok és mindig keményen fogok dolgozni.
[a táblákat meglátva] Most látom, hogy hogy az van ráírva: "Szépek vagyunk?" [kínaiul] Nagyon szépek. Mert szeretlek titeket. Köszönöm.
A mai egy szórakoztató nap volt és igazán, ha lesz még lehetőségem, újra eljövök, hogy találkozzunk. És egy más jó projekt által minden egyes nap mintha mellettetek lennék, így nem fogtok unatkozni. Aktív leszek értetek, és remélem, hogy nagyon várni fogjátok.
Továbbra is megjelenek a MITH variety műsorban és ami a drámát, filmet illeti, jelenleg folynak a megbeszélések. Mivel sok apró részletet kell egyeztetni, a döntés egy kicsit el lett halasztva, de ha meglesz a döntés, egyből tudatni fogom veletek."































Videók, köztük a tánc a Red Velvet dalára, valamint a tánc a szerencsés rajongókkal:



Így készült a kávé egy kis hibával:


Két videó a játékokról. Felülés, citromevés, célba dobás és hulahopp karikázás.


És az elmaradhatatlan dalokról néhány videó:
Unfinished story:


I'll give you all:



Because you're my woman:



Slave:


Valamint a sok-sok videó közül még egyet kiemelnék, amit a nap folyamán játszottak be, Lee Hong Ki, Lee Sang Yun, Yook Sung Jae, Yang Se Hyeon, és Bora hagyott üzenetet LSG-nek.


Lee Hong Ki szavait valaki le is fordította:
"Üdvözlök mindenkit Lee Hong Ki vagyok. Ah, hallottam, hogy Seung Gi hyung egy ázsiai rajongói találkozót tart. A seregből való leszerelése után sok produkcióban részt vett, mint a MITH és a Hwayugi. Érzem, hogy a gondoskodása és törődése a rajongóival nagyon aprólékos. Kívánom, hogy Seung Gi hyung és a jelenlévő rajongók csodálatos időt töltsenek együtt a rajongói találkozó során. És kívánom, hogy a rajongói találkozó nagy siker legyen."

További képek találhatóak az alábbi linkeken: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
Itt pedig a videók gyűjteménye: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24,

Valamint találtam egy videót, amit csak hallgatásra ajánlok, (én nem hallgattam végig, csak beletekertem, de valószínűleg) végighallgatható a közel két és fél órás esemény. Kép nincs, csak egy állókép a színpadról. A "videó" elérhető a youtube-on.

Most egy kis szünet, már ami a rajongói találkozókat illeti, de május végén készülhetnek a japánok, ők a következő célközönség.

---------------------
Angol fordítás: LSGfan, Elise, LSGKWA, Colourful247
Képek: TAIFC, Kimi.228, ettoday, nownews, udn, 華貴娛樂, yamnews, chinatimes, Sunny Lee, leeseunggi.official, jacy_juan, yuanlsg, seunggi0113, stardailynews, GorgeousEntertainment2018, valamint a képeken jelölve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése