2018-05-12

Keressük a magyar Airenek kedvenc dalát! - 2 forduló

Kezdődik a második forduló!
 
Április 25-én indítottam útjára a felhívást, amelyben a magyar Airenek kedvenc dalát keresem. Az első fordulóban azt kértem, hogy számotokra kedves dalokat jelöljetek május 11-ig. A csekély számú jelölés során 8 dal kapott több szavazatot is, így ez a 8 dal küzdhet a kedvenc címért, valamint egy "egyéb" lehetőséggel is megtoldottam a listákat. A döntés a Ti kezetekben, válasszátok ki, hogy a felsoroltak közül melyik a kedvencetek és amelyiket a legtöbben megjelölik, az lesz a magyar Airenek kedvenc dala.
Fontos! A szavazás teljesen önkéntes, nem kell sem nevet, sem e-mail címet megadni, nem visszakövethető, hogy ki mit tölt ki, épp ezért kérném, hogy mindenki csak lehetőleg egyszer válasszon, hogy igazságos legyen. Aki nem vett részt a jelölésben, most véleményt nyilváníthat.
Vajon melyik dal lesz a magyar Airenek kedvence? A szavazás május 31-én zárul.

Itt található az űrlap, ahol láthatjátok a 8 dalt és kiválaszthatjátok a kedvenceiteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése